onsdag 21 januari 2009

Uppsala

Godmorgon i stugorna.
Idag vaknade man tidigt, men så kan det vara ibland. Har kollat på ett avsnitt av Heroes nu och jag hålla på somna då, men när det är slut och jag vill sova då går det inte... =S Som vanligt... Men det var bara att ta datorn i knät och surfa lite =P Sen upp och käka frulle och sen iväg och träna tror jag. Måste pallra mig dit annars blir det inte förän nästa vecka och hur ska det då gå... Måste ju trimma mig inför beach 2009 =P Om det nu går.
Sen måste jag in på MQ och skriva ut biljetterna till och från Uppsala! Japp ikväll 18.11 drar jag till Uppsala och hälsar på!! Det var någon som saknade mig och som ville träffas så han bokade biljetter och skickade till mig! Hur söt är han egentligen?! =) Ska bli kul att komma bort en sväng. Och kanske åka till Sthlm och hälsa på Bella och shoppa lite på Levis store =P hehe. Eller bara vara i Uppsala och ta det lugnt och skriva personligt brev kanske. Låter som en plan. Måste ju fila på det nu om det ska bli någon skola. Så varför inte passa på när man har stunder över i en annan stad.

Känner att det löser sig nu. Men jag vet inte om jag sviker folk på vägen. :S Säg till om jag gör det.

Nej nu ska man ta tag i dagen och kolla på ett till avsnitt Heroes =P haha

Uppdatering ikväll på tåget då jag troligen har tråkigt.

Inga kommentarer: