söndag 11 januari 2009

så jävla svinigt...

Vad ont jag har i magen idag... Jag vet inte vart jag ska ta vägen när det hugger. Har proppat in en tablett nu, men det tar ju ett tag innan den börjar verka.. Men förhoppningsvis snart. =S Hatar dessa veckor. Jag blir som en annan människa... Sur vresig tack vare att man har så ont.
Och ryggen med vad det beror på får jag se om en vecka...

Igår gick jag till Trudes och beställde en klipptid till imorrn =D Nu jävlar kommer ingen känna igen Sandra när Sara har vart framme med saxen=P Här ska förändras. Har ingen aning om hur det kommer att bli. Men det löser sig alltid. Känner att jag behöver en liten förnyelse nu och att jag måste ta hand om mig själv inte bara tänka på att jag är fattig som en kyrkråtta just nu. Men jag har julklappspengar från farfar så det är dom jag tänkte unna mig en klippning för! =)

Igår kändes det så himla härligt att vara ledig fem dagar och åka ner till sthlm och hälsa på Bäben, Men imorse när jag vaknade kände jag inte alls för att flänga runt halva Sverige. Kände paniken igen. Hade världens ångest så jag måste ligga och fundera ut vad det var jag hade drömt om det utlöst något eller om det var någonting som skulle hända eller som har hänt. Hm.. Klurigt det dära. Men jag kom inte fram till någonting och jag känner än lite panik och ångest. Hoppas det släpper.

Köpte chinos igår, Navy, men jag vet inte riktigt om det är min stil och om jag kommer att trivas i dom och använda dom =S Vad göra. Vet inte riktigt vad man ska ha för skor till. Måste finula lite på det innan jag bestämmer mig. (hade presentkort på MQ så ni inte tror jag gör av med pengar redan efter det jag måste lägga ut denna månad)

Nej nu måste jag ta och bege mig till jobbet i min skrothög... Jobbar heldag och det kommer vara skit tråkigt. Men man får göra det bästa av situationen! Gillar ju att jobba på Söndagar för att jag tjänar så grymt mycket idag. =) Jobbar 8 timmar, får betalt för 16!! Bra deal!=P

Nej nu måste tänderna borstas!

Superb söndag på er alla!

Inga kommentarer: