lördag 31 januari 2009

Åh vad fint det är!

Nu är man ny städad, eller lägenheten iaf :p
Det är så himla fint här nu så jag tror aldrig jag skulle vilja stöka ner igen. Är riktigt nöjd över vad jag åstadkommit, är som om extrem home makeover vart här och gjort ordning:p
Riktigt hemtrevligt!

Sandra skulle ha kommit hit en sväng idag med mellan jobben, men hon var så trött så hon stannade hemma och sov istället och jag förstår henne. Jobbat hela dagen, ledig några timmar och sen iväg och jobba igen hela natten. Klart hon ska sova.

Jag har nyss käkat middag. Lyxade till det med kött, pommes och sås!! Och vitlöks klyftor i marinad! Och sen vart det chokladglass med hasselnötskräm! Bara för att man spenderar sin lördag i sin ensamhet behöver det inte betyda att man inte får lyxa lite!! :)
Ska lägga mig på soffan snart igen nu och kolla på tv. Känner hur trött jag börjar bli efter dagens bestyr. Tar på krafterna än. Man är inte van att vara uppe och härja. Men nu ska det bli ändring på det!!

Hoppas alla har en så mysig lördag det bara kan bli!

Inga kommentarer: