torsdag 29 januari 2009

Börjar bli less nu...

Åhhh... Jag orkar inte vara sjuk längre.. Man måste vara pigg för att orka vara sjuk... Nja så sjuk är jag nog inte så jag måste tänka så.. Har bara lite feber kvar och är trött och så mycket snor som jag har producerat på en dag trodde jag inte ens hela Sundsvall kunde producera på en vecka. Men ack så fel jag hade. Rinner konstant och det är INTE fräscht.

Dagen har spenderats i min lägenhet, har kollat på tv och sovit lite middag, vilket jag definitivt måste sluta med om jag ska kunna sova på nätterna. Sen tvättat lite har jag gjort. Måste ju ha någonting att göra och ett måste att kliva upp ur sängen. Och städat lite och man kan se förändringen kan man ju milt säga. Sen vart man helt slut och legat och läst lite, som man inte har lagt så stor entusiasm i på senare tid, men nu är jag igång igen och det är avslappnande att läsa. Måste göras oftare.

Nu ligger jag och kollar på TV, Seinfield är på och snart är det CSI Miami som man planerar att se.
Men jag slängde ett öga på Sveriges värsta bilförare idag och hur i He***e kan man köra så jävla dåligt... Har man inget sunt förnuft över huvudtaget?? hm... Tydligen inte..

Men nu känner jag tröttheten ta över!

Imorrn är det 1 vecka kvar!! LÄngtas!!

//S

1 kommentar:

ASP sa...

Hi, sandra..I like your posting….Wishing you a very Happy day Saturday and give smile http://pangaloan.blogspot.com/