lördag 17 januari 2009

Iggesundsrevyn

Vaknade idag och var så himla trött men ändå utvilad på samma gång. Kändes skumt. Men orkade inte kliva upp när mamma ropade att dtevar frulle.
Ja, jag är i Hogland och vi harvart på Iggesundsrevyn idag och det var roligt. Skrattade som aldrig förr =) Sen vart det hemfärd och middag med grannarna och det är himla trevligt folk kan jag lova=P Har fått champange och vin och chokladefterrätt som Hallgren fick stå för receptet =)Gott gott! Älskar ju choklad!

Nu sitter jag och saknar som fan. Kommer bli galen innan det blir 6 februari. Klarar jag av dagarna utan dig då?? Jag måste om jag inte åker till Sthlm över dagen bara. Och det känns lite drygt och DYRT om jag ska på Bal om två veckor oxå. Hihi nervös över det men det kommer bli underbart. Hotell är bokat och frisör lovade du att du skulle fixa till mig sötnos. Det är bara tågetbiljtetten som saknas och det kmmer fixas imorrn troligen. Om jag har pengar kvar på rätta sparkontot. Men det löser sig alltid. Kommer definitivt inte ta bilen igen iaf kan jag då dyrt och heligt lova. =S

Imorn blir det träning med Sandra och sen hem till henne och prova klänning och sen hem till Jonas med bilen hans. Skönt man slipper buss hem till S-vall iaf .
Sen hem till JOnas och förhoppningsvis får skjuts hem igen =) Hihi.

Nej nu ska jag gå in till vardagsrummet igen och se vad gamlingarna håller på med. Det är skitkallt att sitta här för länge. Burr sa casper.

trevlig lördag!!

Inga kommentarer: