lördag 3 januari 2009

2009

Har vart en riktigt dålig bloggare nu i några veckor.. Men vad ska man göra när man inte orkar har tid, eller lust att sitta och dra upp några gamla lögner på denna sida... Man skiter i det helt enkelt.

Sitter hemma nu och tar det lugnt. Nyss blivit lämnad åt min ensamhet, men just idag känns det skönt! Håller på att tvätta och så. Köpte nya handdukar på Ikea idag! Oranga och svarta =P Skitsnyggt! Så nu tvättas dom så det kan användas! Sen ska jag färga mitt hår. (utväxten är hemsk) Sen kolla på film och njuta av tystheten. Var ett tag sedan det var det nu.
Var och kollade på en Ipod idag! Vill ha. Undra om det bli en ride lite Birsta imorrn när Sandra slutat jobba om hon inte skulle vara med Erik!
På förmiddagen hoppas jag att jag får med mig fyllisen ut i skidbacken! =) Hihi. Kanske hassela=P

Nej nu ska jag ta och göra någonting med håret. Men först källaren och tvätten!

Inga kommentarer: