onsdag 28 januari 2009

Jävla skit.....

febern kom tillbaka inatt och jag har haft det värsta natten på år och dar... Legat och frusit som en galning inatt... Och ont har jag haft,, tog alvedon och då kunde man slumra in något sånär...
Låg med två par strumpor, byxor, tröja, ett täcke och två filtar inatt och jag frös ändå.. Då är det någonting som är fel.. Men nu går man på alvedon så nu känns det okej ändå.. Men jag har ont i halsen och hostar som en galning. Trodde det skulle ha gett sig nu. Inte sjuk nästa helg, snälla, jag vill verkligen åka. Saknar nu, (får jag?)

Nu ska jag lägga mig igen (eller ligger redan halvt) Och vila.. Vänta på att Emma ska ringa upp mig, hon la på när jag ringde nyss... Och se om det ordnar sig eller om jag måste proppa i mig ännu mera alvedon och gå och jobba...

Krya på mig

Inga kommentarer: