onsdag 14 januari 2009

Back to the city!

Nu är man hemma igen efter en dag hos mina kära föräldrar! =)
Sandra var som sagt med och hon fick nästan lappsjuka=P Hihi sötnosen då =)
Men hon överlevde! For ner efter hon slutat jobbet i måndags och väl framme vart det mat och TV tittande och Pappa var nyfiken och gick ut och kollade bilen. =S Ja det går som det går och nu kan det bara bli bättre. Känns skönt nu iaf när vi har kollat igenom och bestämt hur det ska bli!

Jag var hos tandläkaren igår och slipade ner min tand och fick en provisorisk i två veckor. Son inte är den vackraste kan jag säga. men flinar jag inte så mycket så syns det inte och om två veckor komme det ju bli perfekt så man kan leva med denna ett tag! Tog två timmar.. Suck då var man less. Men det gick bra. Sen stan med Sandra och kolla lite. Sen kom Tezz och Liam och sa hej!! Lika glad som alltid var liam när han såg mig!! Han är så himla underbar! =)
Vi satt och snackade ett tag innan Tezz började jobba. Haha. Tur jag har mina underara tjejer som planerar min framtid =P
Sen for jag och Sandra och handlade åt mamma och sen hem mot Hogland.
Sen mot Sundsvall med bussen. Och hör och häpna, När vi kom hem till Sandra bytte vi om och tog en promenad i en timme. Hur duktiga är inte vi! =) Var riktigt skönt och snacka om allt och lite till! Sen hem och SOVA. Skönt det.
Nu är man hemma och ska städa och tvätta lite innan Maria kommer och vi ska till Birsta.

Men nu måste jag säta igång. Hon kommer om en timme drygt!

Hade bäst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi klart VI måste planera DIN framtid hihi!!! det kommer bli toppen de där... du bara måste spara lappen :P kul och kolla sen! de var trevligt att se er var ju ett tag sen sist! puss

Anonym sa...

hihi, håller helt klart med dig therese!! vi måste planera om det ska ske!! ;)