torsdag 8 januari 2009

Dyra dagar

Nu ligger jag i min säng och fryser om fötterna :S Inte skönt.. Men hoppas dom blir varm snart.
Kom hem från Boden idag klockan sju. Har vart tre omtumlande och härliga dagar. Men jag är glad att jag mår bra och att det inte vart värre än det vart.
Åkte som sagt upp på tisdag morgon. Kom till Skellefteå då jag krockade och allt kändes fördjävligt.. Men det gick bra och jag kunde ta mig vidare mot boden. Vart uppmött i Piteå och fick köra "Rolle" istället. Var mycket chockad och fattade inte vad som hänt.
Men väl uppe vart allt bra och man kunde slappna av lite iaf. Var på verkstaden igår och fick först beskedet om att det var bara skrot av bilen typ.. Bromsarna var totalt paj. Men senare på efetrmiddagen att dom gått igenom allt och kollat noga var det okej att köra vidare. Så vi testade lite runt stan för att känna efter och bromarna är inte okej, men kan man köra och känner man bilen så klarar man det. Så nu är jag hemma och är väldigt glad över det! Trött men glad.

Nu ska jag få igen denna dator och lägga mig och kolla på min nya TV! =) Hihi.

Godnatt och sov gott.

Hur ska jag överleva utan bil?? :S

Inga kommentarer: