måndag 12 januari 2009

Sandra goes EXTREM

Sitter och funderar om jag ska käka lite frulle nu eller inte. Kommer nog bli mycket hungrig om jag inte gör det. Så jag har nog inget val. Känner mig själv. Sur och vresig och vill ingenting=P Hehe. Någon som är bekant med mitt hungerhumör=P?

Börjar jobba klockan 11 idag och ska till jobbet till 10 för jag ska KLIPPA mig!! Så himla skönt att bli av med detta burr... Haha. Hänger bara, kan inte göra någonting roligt. Har hittat en frilla som jag möjligen tycker är helbra!! Kommer bli annorlunda kan jag säga!! Hoppas på bra iaf. Men allt klär en skönhet =P

Sitter och lyssnar på Britneys nya skiva nu och den är okej måste jag säga. Om man jämför med tidigare album så har hon "poppat" till sig en del. Och Pink ska vi inte tala om vad bra hon är!! Ett synd är att hela skivan hadlar om hennes separation. Men hon är grymt bra!!

Idag ska jag ner till Hogland och lämna in bilen på service hos pappa!! Och Sandra ska med =) Roligt! Hon ska köra Jonas bil ner eftersom den oxå ska servas lite! Så det var ju bra att han slapp köra ner den själv.

Nej nu måste det bli någonting gjort om jag ska hinna.
Ses i Hudik gott folk!

Inga kommentarer: