lördag 31 januari 2009

Lördag och mycket bättre

Idag ska jag börja på städa upp min röra här när man orkar vara uppe och man faktiskt inte svettas bara man rör en fena. Härligt att det är på bättringsvägen :) Ska ju jobba igen på måndag och det ser jag fram emot! (Konstigt nog:P ) Ska vara hemma i helgen med för att inte överanstränga mig för fort och det blir bara rappakalja av allt igen och man bli sängliggandes. Skulle bli väldigt less om jag blev det till nästa helg, då ska jag ju ha den bästa helgen på mycket länge :) Längtar så mycket nu!

Inatt var den första natten jag sov utan att sätta på TVn när jag lagt mig i sängen, har vart ganska bortskämd med det i hela mitt liv, men man sover bättre utan och nu när jag har möblerat om så går det inte titta på TV i sängen heller. Känns mycket bra :)

Nej nu ska jag ringa John och kolla hur det går för honom med packningen och städningen! Han vill nog ha en rast nu :)

Sen städa/vila/städa/vila

Trevlig helg!

Inga kommentarer: