lördag 10 januari 2009

10 januari

Vad tiden rusar iväg. Redan 10 Januari. Snart December med andra ord. Längtar redan ;P Tur tiden går fort.

Igår jobbade jag och jag har ont i ryggen som fan. Men man är ganska van vid det och dom sa att det skulle hålla i sig en vecka eftersom krocken var påfrestande. Men att om det inte går över så skulle jag komma in på undersökning. Kan ju ha vart värre än vad det kändes. Men tiden får visa det.
När jag slutade for jag hem och tog det lugnt. Skönt det. Är fortfarande inte helt okej efter de tre dagarna. Och eftersom jag fortfarande kör runt i min krockade bil så är jag lite rädd varje gång jag sätter mig i den. Men man lä sig och jag kommer ju inte ha den på ett bra tag nu.

Idag ska jag jobba nästan heldag. Men det kommer nog att gå bra det med. Kommer nog inte vara så mycket folk. Och jag jobbar med skysst folk så det kommer nog bara rusa iväg! =)

Men nu måste jag ta och borsta tänderna och göra mig klar in i det sista!!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: