torsdag 22 januari 2009

10.20

Nu är man lite mera människa än vad man var sist jag skrev =P Men jag måste säga att om John inte ringt och väckt mig hade jag nog sovit som ett litet barn än! Ligger fortfarande och funderar på Sthlm. Hm.. Skulle vara skitkul att träffa Bella igen och hälsa på stora staden. Men jag känner mig stressad oxå och jag har ju lärt mig nu att känns det inte bra så ska jag inte åka... Upptäckte ju vad som hände sist. Så det lutar nog åt att man stannar kvar u Uppsala och fördriver tiden här. Ska gå in till stan iaf sen när man är vaken och pigg. Så jag inte sitter här hela dagen och inte gör ett skvatt. Då vet jag en som blir galen på mig. =P

Och frulle måste jag ju ha i mig. Måste på en Ica och köpa en yoghurt eller nått. Vart finns Ica?? Haha.

Nej in i duschen och på med kläderna. Låter som en plan!
Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: