söndag 25 januari 2009

Migrän...

Godmorgon... Just nu ligger jag i sängen och inte riktigt vågar känna efter hur jag mår.. Gårdagen spenderades hela dagen i sängen och jag var tok trött. Hann plöja igenom nästan hela heroes säsong 3, har bara 1 avsnitt kar som jag ska ta nu. Måste ju få veta hur allt går. Det är dock inte lika spännande som första säsongen, men det är grymt bra.
Igår vaknade man mitt i natten av att man mådde skit dåligt och jag svettades och frös samtidigt.. Så jag klev upp och kände hur hela världen snurrade och jag kollade febern bara för säkerhetsskull... Jo men visst hade man feber... Hm.. Gick och la mig igen ochh bara efter tio minuter vände det sig i magen på mig och man måsta kuta upp på toa.. Urch.. Sen låg man och somnade efter ett tag för att vakna med världens kallsvettning... Så jag stannade hemma från jobbet igår och låg i sängen HELA dagen. Sen mot kvällen kom huvudvärken... Den dunkade och allt som rörde sig fick mig att vilja kräkas och ljuset... Migrän?? Vet inte aldrig haft det. Troligt...
Idag vågar jag som sagt inte känna efter men det är inte lika som igår iaf. Men jag ska inte jobba idag.
Sen är jag ledig 2 dagar som man kan vila upp sig på.. Ska till Tandläkaren imorrn och fixa riktiga tanden!! ÄNTLIGEN. som jag har längtat! =)

Men nu ska jag titta på Heroes så jag hinner och känner att jag orkar ta bussen till Hogland idag. Hinner inte imorrn för tandläkaren så jag far ikväll. 13 eller 17 beror på hur jag mår när jag kliver upp.

Längtar som fan nu till den 6:e, farligt att sakna.

Inga kommentarer: