tisdag 20 januari 2009

Provning av balklänning

Ja vad har hänt sen sist då?? Hm.. I Söndags så for jag hem till Sundsvall igen och for direkt till Sandra. Hon var bakis hon, men det kan man inte vara när jag kommer. Så jag drog upp henne och drog med henne på EGO och träna. Skönt som satan. Sen hem till Jonas med hans bil och sen till Sandras mamma och få i sig lite mat! Kyckling och currysås. Mums vad gott det var!
Sen gå hem till Sandra och sova. Trött var man då. Men det vart inte sova på en gång. Sötnosen skickade ju massa mess så man höll sig vaken ett tag till. Sakna nu. Längtar till 7de februari nu.

På måndagen jobbade jag. Tog bussen till jobbet från Sandra och sen jobbade man, och så segt det var måste jag säga.. Inge folk och lite att göra. Man blir lite halvgalen nu.. Sen fick man skjuts hem av Anna N Tack så mycket att du väntade! =)
Sen kom Thom och hälsade på lite och vi skulle ha kollat på film, men vi fick inte till det med kopplingen från TVn till Datorn.. =S Så det fick bli TV istället. Men det var lika bra det.
Jobbade idag igen. Och det var riktigt tråkigt. Men man hade gott sällskap så det gjorde att dagen gick sisådär iaf. Mellan tre och sex var det lite jobbigt tråkigt. Men nu är man ju hemma och myser i soffan! =) Kollar på Simpsons och har käkat mackor.
Ska snart ta ett ryck och prova klänning och tillbehören.
Ska ju på någon finare middag om två och en halv vecka. Något åt balhållet. Så man måste vara fin och uppklädd till tänderna. Gillar inte rikigt det, men dethär känns som en upplevelse som jag skulle ångra om jag inte gjorde. Och så får jag ju vara med Bäben oxå så det är ju ett plus!! =)

Imorrn ska jag vara med Maria och mysa! Men först träning och boka biljetter! =)

Nu ringer John snart så jag ska inte vara uppe i datorn då =P

Jag är ledig tre dagar nu! =) Ska blis å skönt.
Onsdag=Maria
Torsdag=Hockey
Fredag=Biteline och FEST

Inga kommentarer: