tisdag 27 januari 2009

Back in Sundsvall

Japp nu ligger jag i min säng och filosoferar.

Kollade på "Half man half tree" igår. Förtår inte hur folk kan bli tycka det är underhållning att se en människa ( för det var det han var/är) Som har vårtor över heöa kroppen så han ser ut att ha rötter som fötter och händer...?? Förklara för mig vad dom männsikorna tack, för jag förstår inte... Blir bara arg på dom som jublar och klappar händerna och skrattar. Han mår inte bra och det är en sjukdom. Det är synd om honom som måste dras med detta och han orkar knappt bära sig själv genom denna sjukdom. Och det som oxå var konstigt var att det kom en läkare från USA som tog prover och efter 2 månader hade han hittat ett botemedel, men den utsatte ville inte ta det utan valde för tillfället att leva med åkomorna. Ville han inte vara en försökskanin, för det fanns troligen risker att det inte skulle fungera? Eller var han så van att han inte ville ändra sitt liv. Var han nöjd med det han hade? Hm. Hoppas iaf han känner han valt rätt beslut och är lycklig!

Fick inte min tand igår iaf:( Me sad... Dom hade gjort fel färg och den måsta skickas tillbaka och göras om... Lite less man blev. Jag hoppas dom hinner klart med den innan den 5e så jag får en ny fin tand till "lilla" tillställningen jag ska på. =P

Hotellet vi ska bo på!



















Nej nu ska jag ta och mysa ner mig under täcket och SOVA. trött efter dagens bestyr att ta sig till Sundsvall igen.

Hålla på svartna för ögonen nu igen. Du räddade mig. Tack!!

Godnatt!!

/S

Inga kommentarer: