måndag 2 februari 2009

Tillbaka

Nu sitter jag hemma och kollar lite smått på 2 1/2 men som nyss börjat. Bra serie om man inte orkar anstränga sig så mycket. Och det kan man inte säga att jag orkar göra nu, anstränga mig. Jag är så himla trött och seg. Har jobbat hela dagen och det var inte en fröjd. Men det har vart skönt att göra någonting istället för att ligga på soffan hela dagarna.. Har haft mycket att göra så det slår över. Vi hann inte allt som var inplanerat men vi är en bra bit på väg! Imorgon blir det samma resa igen, heldag (9.55-20) Hoppas den dagen går lika fort som denna. För det har verkligen bara sprungit fram. Men det är ju för man har någonting att göra hela tiden!

Kommer nog gå och lägga mig snart om jag känner mig själv. Håller på att somna sittandes nu.
Ringde John nyss, men han svarade inte. Jobbar nog över idag igen. Stackare vad han sliter. Men snart är det helg och då ska jag skämma bort honom med massa massage och mys. Finns bubbel pool på hotellet så man kommer nog spendera fredagskvällen där! :) Efter en lyxig middag i Luleå!! Längtas!
Men först ska man till tandläkaren, på torsdag kl. 15 och hoppas på att dom kommer vara klar så jag får min nya fina tand tills balen! Hoppas.

Nej nu ska jag ta och kolla extra mycket på Tvn innan man ska hoppa ner i bingen och sova!!

Jag vill ha min bil NU... Hur länge ska dom planera att ha den i sina ägor. Vill inte vara låst och be folk skjutsa mig längre. Vill komma och gå som jag vill.



....:::I miss you:::....

Inga kommentarer: