torsdag 26 februari 2009

Vad är det för en dag...


..är det en vanlig dag?? Hihi :P













Ligger och småkollar lite på H&M´s Hemsida nu om man kanske kan ta och hitta sig några t-shirtar och kanske lite annat smått och gott. Troligen inte då jag blivit så himla kräsen. Men det skadar inte att kolla.

Vaknade sju idag av att syrran skickade ett sms-grattis. Och hon nöjde sig inte med 1. utan skickade 2.. En från henne och en från hundarna... Jäsp vad trött jag var. men nu kan jag inte somna om.. :S LIgger förtfarande i sängen, tänker inte kliva upp förän det är dax. Ringa till Emma nio så jag har tid på mig!

Men nu ska jag kolla på H&M igen och sen lägga ner huvet och vila lite till. Annars finns det risk för trötthet under dagen.
Sen ledig 3 dagar! Yippie!

Trevlig torsdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!! hoppas din dag blir toppen!

Sandra sa...

Tack tack!! :)