tisdag 3 februari 2009

Bara en dag kvar

Jobb idag igen! Men det har gått ganska fort iaf. Heldag igen och idag har VD vart och kollat in butiken och gissa om man var lite skakis för det. Men det gick bra och han var snäll :P
Men jag sa ju massa dumma saker som vanligt, blir så nervös när folk ska fråga mig massa saker. Men jag och Sophie hade det roligt åt det länge efter det iaf. Haha. Men va fan det var inte så farligt. Han åt inte upp mig iaf.

Nu sitter jag och kollar på Scrubs, Thom har precis åkt hem. Han kom och hälsade på lite när han ändå var uppe!! Trevligt! Och nu ska jag ta och gå och lägga mig och sova. Är rätt trött och sliten nu igen. Kommer jobba heldag imorrn med så det är bra man är utvilad och pigg så man kan göra sitt bästa på jobbet! :)
Längtar tills jag är ledig nu och man kan slappna av. Är trött konstant och jag orkar inte mycket. Men lite ledighelt gör susen och när man komemr in i dom normala arbetstiderna.

Idag efter jobbet fick jag skjuts hem av Helene, har ju fortfarande ingen bil:S Eller hon släppte av mig på City Gross för jag måsta handla lite frulle. Yoghurt! Gott! Sen gick man hem i kylan. Var 18 grader nyss... Det blir bara värre. Skulle bli oväder till helgen med.. VILL INTE. Inte när jag ska åka till Luleå, då vill jag ha fint väglag utifall bussen kör åt he**ete... Vill ju ingen. Speciellt inte jag. Men det går nog bra! Ska komma ihåg att beställa taxi på torsdag iaf så jag slipper gå till tågstationen.
Har börjat packa klart allr nu och jag märker hur jobbig jag är när jag packar. Springer hit och dit och vet int evad jag gör till slut så då måste man börja om igen.. Hm hatar packa..

Nej nu måste jag sova. Är döttstrött...

Godnatt!

2 dagar kvar!

Inga kommentarer: