tisdag 17 februari 2009

Rallykalle, välkommen tillbaka!

Idag har vart en riktigt skum dag. Eller möjligtvis en latar dag. Känns som en bättre beskrivning:P
Sov till tio och sen låg i sängen/soffan till tre då det var dax att aktivera sig på ett eller annat sätt. Så vad är inte bättre än med Min underbara Tezz och Söta Liam?! Hon skulle vara barnvakt åt Maja och Timothy så det var bara hänga med och leka med barnen och umgås med Tezz och få lite kaffe! Trevlans.
Sen bar det hem till Tezz och kolla på Svampbob med Liam innan han skulle sova och sen åkte man på att läsa saga. Nalle Puh! :) Kan inte säga att man är duktig på att läsa sagor. kan inte göra till rösen så himla bra, men han lyssnade och var tyst iaf:P

Sen bar det av hem i min pärla! Är så himla glad att den är klar och att den fungerar som den ska! KOmmer kännas overkligt att ta bilen till jobbet imorrn. Var ju 5 veckor sen man gjorde det.

Åh nu är jag så himla trött så jag tror jag avlider, nej kanske inte så allvarligt. Men trött är jag. Konstigt med tanke på att man legat och slappat hela dagen. Men det är nog matbristen som säger till nu. Har ju inte ätit någonting förän nu när jag kom hem. :S inte bra, men jag har lite blivit van vid det nu. Och sen vart det svull med chips oxå. Gött!

Men nu SÄNGEN. Godnatt och dröm sött!

Inga kommentarer: