torsdag 5 februari 2009

The dentist

Godmorgon gott folk. Varför ligga och sova när man kan vakna en och en halv timme innan man ska upp..? Kan man ju undra. Men här sitter jag och surfar runt lite och tänkte dela med mig av min underbara dag. Som kommer tillbringas mestadels i en bil... Men vad gör man inte för att slippa åka buss :)
Har en så himla snäll arbetskamrat som lånar ut sin lilla pärla till mig! :D Trodde aldrig jag skulle få låna Henkans Saap:P Men nu är så fallet och jag är honom evigt tacksam! Så jag slipper kommer fela timmar innan jag har min tandläkartid idag. Och så ska man passa på att fara till Hogland och hälsa på! Fixa med Bilens saab märke som har tappat färgen. Pappa ska vara så snäll och byta det åt honom nu när jag får låna bilen! Pappa snäll! :)
Men inne i stan ska jag även kolla på en jeansväst som jag vill ha. Har en på jobbet som är snygg, men jag vet inte om jag riktigt gillar när den är ljusblå. Jag tror jags kulle trivas bättre i en som är lite mörkare. Men det är ju jag i ett nötskal och inte gillade det som är ljust. Det lyser upp lite för mycket. Men jags ka nog leta fram någon som passar mig perfekt.
Och så ska man ju in till Wedins med och hälsa på puman! Det känns ju taskigt att inte gå in och säga hej och vara stram juh :P
Sen in på dollar och köpa tv kablel. Behöver 15 meter :S Inte lite långt det.. Men om det ska räcka till min nya möblering så måste den vara så lång. så det är bara införskaffa det!
Sen bär det av till Ilsbo och hälsa på och få lite middag! Och gossa med mamma lite :P

Imorrn är det dax!! Jag bara längtar tills man sätter sin fot i Luleå och får ett par starka armar som håller om en och man känner sig trygg!! Sakna nu! Hoppas tiden går fort. Kommer sitta på en buss i 9 timmar så jag betvivlar det starkt.. Men jag ska ha med mig en bok och prova om jag klarar av att läsa och så har jag u Ipoden full med musik! Så det ska nog gå bra. Och godis måste jag komma ihåg att köpa. Kanske går in på JamJam idag och köper massa gotta!

Men nu ska jag ta och läsa lite i Bjön Hellgrens senaste och kopla av lite innan man ska upp och Henke kommer och hämtar mig!

Om jag inte skriver något ikväll så skirver jag till veckan. För datorn kommer stanna hemma i Sundsvall i helgen. Orka konka med sig...

Ha en underbar helg. Kommer sakna alla som är värda att nämna!

XOXO

//S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du tar bussen gumman! Känns säkrast så :) Ha så mysigt!

Sandra sa...

Ja jag tror inte någon hade tillåtit mig tagit bilen heller :P
Tack tack!!
Kramen!