fredag 20 februari 2009

En riktigt nyttardag

Japp då är man hemkommen från en runda runt Sidsjön då. Skönt kan jag lova att det var. Gick i mycket rask tackt och det känns i benen och ryggen nu.
Sen hem till Jonas och slappa lite och nu hemma och lagar chiligryta med potatis. Hoppas det är gott. Aldrig gjort det innan. Men det luktar iaf mums!

Pratade med pappa igen idag om bilen. Jag håller på att bli galen. Ska den aldrig fungera som den ska igen. Pappa sa att om den fortsätter efter Lars har tagit sig en titt på den så är det bara sälja och köpa ny! Opel surrade han om. Hm.. Min Carisma som jag gillar så mycket.
Vet att jag sa att jag skulle sälja den så fort den blev lagad. Men jag känner nu att det är en underbar bil och jag vet inte om jag vill bli av med henne.
Vi får se hur det blir iaf. Ska koppla bort pluspolen någon dag och nollställa allt för att kolla om det blir nå bättre. Men jag måste ha tid med det oxå. Orkar inte gå ut nu lixom. Det är kallt och mörkt.
Kanske på Måndag då jag är ledig igen!

Nej nu måste jag gå och sätta igång musiken igen som dog. Och kolla mina potatisar hur dom kokar i kastrullen!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: