torsdag 19 februari 2009

Träning x2

Sitter hemma nu och har precis duschat och gjort sig klar till jobbet. Börjar inte förän 14 och det är skönt. Hela förmiddagen att göra något nyttigt. Var iväg på Ego till tio i tio typ och gick en rask prommis 1 timme. Skönt var det. Sen hem och käka och städa lite och nu sitter jag här och lyssnar på lite musik som gör mig en aning deppig. Men ibland måste man få tänka tillbaka på vad man hade och hur man saknar det en aning. Men ingenting kan göra det som hänt ogjort så varför lägga för mycket tankar på det nu. Man mår bara dåligt av det.

Igår var vi på Bite Line och käkade tacobuffe!! Gott kan jag lova att det var. Trevlig kväll!! Sen for man hem och somnade ganska snabbt. Har kommit in i en trött peroid nu igen. Kan somna hur tidigt som helst och sova till morgonen och ändå vara skit trött. Hoppas det släpper snart.

Ikväll ska jag och Ullis iväg på Ego igen! Skönt att komma igång. Kör ju stenhårt nu, en gång imorse och en gång på kvällen. Och kanske imorrn :P Får se hur min kropp tycker om den saken.

Bilen strular ju oxå.... :S ligger skit lågt på tomgången. Stannar ibland så man måste rusa den lite innan man kan låta den stå på tomgången. Hm.. Och idag när jag skulle in till stan så la den bara av när jag skulle svänga.. :S Låter inte så himla bra. Ringde pappa och han sa att jag skulle fortsätta köra den ändå till nästa helg då jag ändå skulle hem. Får vara uppmärksam på vad som händer.

Längtar som fan till nästa helg nu kan jag lova. Händer mycket då. Hoppas bara det löser sig. Vill ha min Tand.

Men nu softa och kolla på TV.

Inga kommentarer: