tisdag 24 februari 2009

Muffinsbak

Igår vart det en väldigt lång sovmorgon :P Men det var skönt det, var ju ledig och det var längesen jag fick ligga kvar så länge och bara mysa! Sen bar det av till Hogland för det var ju någon/några som tagit min bil hem för dom hade ingen annan. Men då fick man den lite fixad oxå!
Tack för skjutsen hem! :) Skönt att slippa åka buss.

Sen vart det bara mys och snack med mamma, middag och sen bakade jag muffins! Mums vad goda dom blev! Choklad och apelsinsmak!







Riktigt gott var det att käka både smet och den färdiga muffinsen!
Riktigt stolt över mig själv då jag aldrig orkar med att göra någonting
sånt här någonsin.. Tycker det blir för stökigt och jag är ju inte känd för att orka plocka undan efter mig. Haha. Stöklisa... Hihi. Men jag lyckades igår. Och jag ska lyckas på Fredag då jag ska baka en födelsedagstårta alldeles till mig själv:P


Nu ska jag snart dra iväg på jobbet och fördriva resten av dagen där.
Sen ska jag hem till Märi och hälsa på lite. Var alldeles för längesen.

Trevlig fettisda! :P Hatar semlor... Hua..

Inga kommentarer: