fredag 20 februari 2009

SOVMORGON

Ibland måste man verkligen bara få ta en sovmorgon. Och idag vart det en utan dess like. Nja kanske inte. Men det är inte så vanligt för mig att sova till 10.15. Så det var en sovmorgon för mig.
Ligger i sängen än och har inte riktigt orkat engagera mig i någonting. Funderar på frulle snart.
Har tänkt göra lite lyxigare kläm mackor och lite te. Framför Tv'n såklart :)

Igår var en riktigt bra dag. Tränade på morgonen med Sandra och sen jobb som innehöll mycket dekorations jobb! Klä om dockor och bygga om lite på Emilio och sånt. Hela jobbet var involverad i arbetet igår. Roligt. Sen efter jobbet for jag raka vägen till Ego och tränade armar med Ullis. Har lite träningverk nu, men inte så farligt som jag trodde. Tog det lugnt eftersom jag inte tränat armar så himla mycket i mina dar. Inom Friidrotten var det mest ben och kondition vi satsade på. Men det är himla kul att komma igång en gång för alla. Så nu ska jag och Ullis peppa varandra till att bli fit :P Ska dit på söndag igen och köra stenhårt.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Vill göra nått kul. Men fantasin har lixom lämnat mig känns det som. Hörde med Märi nyss om hon ville hitt apå något. Men hon har inte svarat och Thom skulle skruva rallybil på dagen och sen ikväll kanske det blir att man hittar på nått kul. Och resten av folket jobbar. Det dyker nog upp något kul snart:P




Men nu kurrar magen oerhört mycket så jag ska nog göra den till viljes innan det bli värre.

Inga kommentarer: