onsdag 11 februari 2009

the day that never comes...

Trodde och hoppades så innerligt på att detta vad dagen D. Men ikke och åter Ikke. Ingen mekaniker som ringde upp min kära far idag och hade det glädjande beskedet om att en liten Carisma var klar och bara till att hämta. Typiskt. Men jag har 1 dag till att hoppas på. Sen får jag vänta till måndag innan jag kan hoppas igen.

Igår var jag till Sandra och vi snackade lite skit som vanligt och hann ikapp vår en och en halv vecka utan varandra. Det händer mycket under så många dagar. SÅ ni kan tro det snackades. Hihi.
Sen gick vi ner och solade. Och det kan man ju ångra lite bittert idag. Haha. Vi läste ju kanske inte riktigt och förstod inte riktigt hur det gick till så vi la i en massa pengar och tyckte det vart lite tid. Men vi fick ligga i 32 minuter och sola... Hua ni kan ju gissa hur vi ser ut idag. Haha. Som två små räkor som kommit fel. Hehe.
Och jag har ont i rumpan och lite under ögonen. Svider. Men man smörjer in sig flitigt nu iaf.
Sen sov jag över där och skulle egentligen till EGO och träna, men jag känner mig inte riktigt bra i tyggen när jag går så det vore dumt att överanstränga sig och så skyller jag lite på lathet med. För att inte ljuga allt för mycket. Men det var skönt könner jag nu för när jag var på Birsta med Jonas en sväng på förmiddagen idag så gjorde det ont att bara gå. Så hur skulle det blivit om jag sprungit en sväng och gått en rask prommis. Hm. Kanske inte bästa ideen.

Nu ligger jag i soffan och är nästan nyvaken. :S Var så himla trött när Jonas åkte hem så jag tvärslockande och vaknade nyss och ligger nu och kollar på TV/pillar på datorn. Det är något program om väldigt trötta människor. Kollar inte så himla intensivt så jag hänger inte riktigt med vad dom gör. Men det är säkert nå viktigt. Haha.

Men nu är jag så jäkla chokladsugen så jag tror jag bli galen. Har inga ingredienser för bak heller. Lika bra det så jag inte blir som mekanikerna. Haha.

Två dagar kvar till fredag!

Inga kommentarer: