onsdag 25 februari 2009

Marsmallowsmuffins

Känner mig otroligt duktig måste jag säga. Bakat 3 dagar i rad. Hör inte till vanligheten. Men jag tycker det är roligt. Om man så jag gjorde idag, diskade varje pryl efter jag använt dom. Då slipper jag ALLT när man är klar med baket. Smart där. För anledningen till att man inte bakar så ofta(för min del) är diken... Puh, får kallsvettningar av bara tanken.
Men jag bakade iaf marsmallowsmuffins med chokladbitar! Mycket gott! Kaloribomb som hette duga.. :D haha. Bar för alla bantande vänner på jobbet :P

Just nu sitter jag och kollar på dokumentär på 3an. Om botox och anti-rynkkräm. Funkar det?? Jag har ingen aning, har svårt att tro att krämer kan fixa rynkor och skavanker. Men jag har inte testat själv,(har kanske inte så mycket rynkor än :S)
Botox kan jag förstå att det blir slätare när dom trycker in en massa vätska i antiktet som gör att det slätar ut. Men som jag förstår så är det ju inet frö evigt och vätskan dom sprutar in försvinner. Så en gång botox, alltid botox. Man bli ju beroende av det och hur bra kan det vara för huden och kroppen?.. Jag tycker man ska åldras och låta åren göra sitt. Inte fuska för att se yngre och "snyggare". Men det är ju tur att alla bestämmer äver sitt åldrande.

Idag var jag på Ego i 2 timmar och det kändes helt underbart. Var där kvart i 10 och sen kvart över kom Helene och tränade med mig. Härligt med sällskap!
Så vi gick på en sån där maskin, vad den nu heter.. En halvtimme och sen tränade vi rygg och mage. Så himla skönt. Härligt att man tar tag i hullet en gång för alla.
Imorrn innan jobbet ska jag och Emma gå runt Sidsjön! Härligt och så får man sällskap oxå. Ännu bättre!
Sen jobb och sen hem coch städa innan helgen. Kommer ju åka bort på fredag så jag måste ju göra lite fint här hemma innan man får besök på lördag! :) Trevligt!

Men nu ska jag ta mitt pick och pack och göra mig klar för sängen och läsa lite.
Har föresten beställt tre nya böcker från Adlibris idag! Bokrea! En var iaf på rea. Dom andra var billiga!!






Tycker att det verkar vara bra böcker som man en dag i livet ska ha läst. Så jag gjorde slag i saken och beställde dom och hoppas på att dom hinner komma denna vecka. Vill ha en nya Liza Marklund oxå. Men jag får vänta lite med att beställa den. Iaf tills dom nya kommer.
Var syndig idag med och köpte nya träningbyxor. Måste verkligen ha ett par. Och sen en ny träningtröja så nu är man snygg på träningen igen!! Hehe. Och en BH då jag glömde min hemma idag. Haha måste låta sjukt, tog jag inte på mig en på morgonen. Nej jag skulle ju träna så jag hade sport Bhn och glömde packa ner riktigta bhn SÅ det fick blir en ny, svart vanlig tråkig idag oxå. Men jag måste få göra mig själv lite glad en dag som denna.


Nej nu ska jag göra slag i saken och gå och lägga mig så man orkar med morgondagen!

Sov gott och dröm sött!!


Inga kommentarer: