fredag 13 februari 2009

JAAAAAAAAAAAAAAA

Kan man någonsin bli lyckligare!
Mamma ringde stax för två och då var pappa på väg in till stan och skulle hämta mig bil! =D
Jag hoppade upp och ner som en galning när jag fick höra det. Hade iofs hoppats på igår men man kan inte få allt här i världen. Så på Måndag bär det av till Hogland och hämta min lilla älskling och jag ska ta väl hand om henne! =)

Jag sitter på jobbet nu och har en liten rast igen. Vart just som lite hungrig igen efter lunch. Och jag tror jag har smällt i mig 10 gelehjärtan. Min magen gillade inte riktigt det. Men jag gillade och dom är så himla goda så jag måste ta en till :P hihi.

Nu ska jag bara sitta still och glo ett tag innan jag ska ut igen och fixa med fred perry och emilio så butiken blir fin. Hoppas jag hinner med dockorna oxå. Måste skynda. Men nu powernap! Börjar bli sömnig.

Ikväll blir det mys i soffan med en bra film och en mysig John vid min sida!!

trevlig helg!

Inga kommentarer: