söndag 22 februari 2009

Söndag

Godmorgon och välkommen in i dimman. Är rätt trött idag, men det betyder väl bara att det är söndag. Brukar ju vara trött då.

Igår efter jobbet for jag ner till mamma och pappa i brist på annat. Lite onödig resa kanske. men jag hade det trevligt och det var god mat och lite förfirande av min födelsedag! :)

Tack syster för fina presenter!



Sen imorse for man upp hit igen och nu sitter jag och vätar på att klockan ska slå tio så jag får öppna butiken och veta att det är 8 timmar innan jag får fara hem. Eller ska ju inte hem på en gång. Ska träna med Ullis innan hemgång. Har inte pratat nå mer med henne men vi får se hur det blir. Har fortfarande ont i armarna sen sist. Men jag får inrikta mig på en annan muskelgrupp med andra ord.



Sa ju att helgen skulle bli nykter, men när man kom hem till Hogland så vankades det vin till maten! Så man kunde ju inet hålla sig :P Men det vart inte mycket alls. Ett glas vitt och två glas rött. Inte alls mycket. Desto mera blir det nästa helg.! :D



Nej nu har jag inte tid att sitta här och lata mig... Klä på mig rätta "jobbar" skorna och sen ta av sig alla onödiga kläder som bara finns till för att det är kallt ute och sen öppna lilla MQ i Birsta och jobba gärnet hela dagen. Hmpf.. Haha vilket skämt. Kommer vara döttslite folk...



Ha en mysig bakissöndag alla!

Inga kommentarer: