tisdag 24 februari 2009

Dagen Tisdag!

Är det Tisdag idag? Oj vilken chock jag fick. Tycker att det är måndag, eftersom jag var ledig igår så känns det nog så. Men tisdag och är och det är 2 dagar kvar tills man bli 23. :P
Hoppas på min dammsugare. :)

Sitter och kollar på "Den rätta för Rosing" Hur desperat får man bli... Såg att hennes 35 års dag blivit ett fiasko oxå. Hur vågar man visa sig efter allt hon har gjort och inte gjort? Jag skulle skämmas så himla mycket. Hon tror ju hon är så himla snygg med... Pfhm... Så himla tillgjord så det finns inte.. Men trivs hon så får hon väl göra det då..

Dagen på jobbet har vart bar måste jag säga. Åkte från mamma och pappa vad halv tolv och sen hem hit och käka lite och slappa innan man skulle till jobbet.
Sen packa lite rea och skicka iväg till Outlet butiken. Vilken gick mycket smidigt måste jag säga. :) Riktigt nöjd!
Sen var dagen slut och jag vart förvånad.

Vart lite orolig igår när jag ick och la mig oxå... Mådde illa och kände att det inte stod rätt till. Sen på jobbet så kände jag mig lite halvkraslig och hade ont i magen. Men som tur var så vart det ingen mera. Hoppas iaf att det inte blir nå mera. Har inte tid att få magsjuka nu. Inte till helgen iaf, längtar mycket nu! :)

Nej nu ska jag ta mitt chokladbehov och göra något annat. Kan ju inte sitta här hela kvällen.. Haha JO det kan jag, och kommer nog göra med. :P
Typiskt mig.

Nu är det "Min bil är min älskarinna" på 5an. Hm, undra vad det är. Måste nog kolla.
Man kan bli upphestad av både det ena och andra tydligen.
Ha blöja på sig, leka bäbis och gifta sig med en upplåst sexdocka... Eller krama träd.. :S
Ja listan ät lång.

Nej nu tv och koncentration.
Vill ha CHOKLAD...


Inga kommentarer: