fredag 20 februari 2009

Städa Tvätta

Känner mig så himla duktig nu att jag blir förvånad.
Har dammat och dammsugit hela lägenheten nu och det luktar gott och är så fint. Har tänt ett ljus som jag fick av mamma med. Det luktar vanilj. Och jag måste medge att jag har svårt för den doften. Men det luktar faktiskt inte så himla starkt. En behaglig doft!

Står " Längtar efter dig" på den med. Mamma är bara för söt.
Hon sa att jag skulle tänka på henne varje gång jag tände det och veta att hon saknade mig!
Älskade mamma!

Sitter och väntar på att maskinen nere i källaren ska bli klar så jag kan gå och kasta in nästa. Känns bra att göra sånt här när man inte har någonting annan för sig iaf.
Duktig flicka.

Just ja, har ju lovat att lägga ut lite bilder sen Middagen i Boden. Så här kommer det några väl utvalda




Jag och John innan vi far mot Boden











Jag och John!






Nej undra vad som händer härnäst?! Har inte så mycket koll på dagen. Men jag tror jag tycker det är skönt att bara sitta och veta att man inte har någonting att stressa till.
Just ja min tvätt. Nu fick jag just någonting att göra! Kan inte världens roligaste göromål. Men alltid någonting.

Bye bye!

Inga kommentarer: