onsdag 18 februari 2009

Gomorrn

Drömde något väldigt skumt inatt. Minns bara att jag har ett barn med mig som är lika litet som min handflata. vi skulle åka pulka, men hon vågade inte riktigt eftersom hon var så liten. Men jag tvingade henne för att jag så gärna ville åka. :S Vet inte riktigt vad den drömmen vill ge mig. Att man måste lyssna på barnens vilja?.. Kan ju ha dröm det eftersom jag och Tezz var omgivna av barn större delen av gårdags kvällen. Ja vem vet. Man drömmer så himla konstigt.
Kvällen före drömde jag att Thom skulle visa mig hur man åkte luftballong och sen lagade jag jätte fin mat till Kossorna. Och tänkte efter ett tag att " varför anstränga sig för kor, dom märker ingen skillnad" Så jag började bara röra ihop allt utan att bry mig vad det var och då åt dom inte. Kräsna varerlser :P

Idag ska jag iväg på jobb och det måste erkännas att det är lite konstigt. Man är inte van att kliva upp och göra sig iorning för att sen passa en tid när man börjar och så. Har ju vart ledig ett tag nu. Men jag jobbar bara till 18 så det är lugnt. Sen Bite Line! Gött. Ta igen gårdagen som vart matlös.

Men nu måste jag få i mig lite frulle fixa håret.

Jag ska ta bilen till jobbet idag :D Överlycklig!

Inga kommentarer: