torsdag 26 februari 2009

Blombud

Jag trodde aldrig jag skulle få sitta i denna soffa mera idag... :S Det har gått så himla segt på jobbet och det har inte hänt mycket mer än att man hjälp Karin att fixa och dona lite. SÅ himla roligt. :)
Sen vid ett tiden kom det ett blombud till mig. Bara mig :D Det var John som hade fixat och donat till min födelsedag! Han är bara för gullig! ;) Har aldrig fått blombud förut så det var himla kul!








Fick en så fin bukett! :)


Är så himla trött nu att jag blir alldeles suddig på ögonen. Har packat lite till hemresan nu oxå. Och fixat med träningskläder och allt man måste ha med dit. Blir två väskor imorrn. Men det får man ta ibland. Kommer bli så skönt att träna imorrn. Men jag får se hur min rygg tycker om det. Vet ju att det gör ont innan jag kommer att känna mig helt återställd så det är bara att bita ihop!

Har gett mig själv en födelsedagspresent oxå! Min efterlängtade skor hade kommit in på Nilson idag. Lagom till att rabatten gick ut. Hade tur!!




Så fina är dom! :)


Fick en chock imorse med... Trodde verkligen inte någonting sånt kunde hända så himla nära en själv... Båda mina grannar här på nedre plan vart knivskuren inatt... Rädslan kommer krypande hela tiden... Men jag vet att han som gjorde det sitter hos polisen nu och det är tryggt, men med dagens samhälle så går han väl på gatan imorrn igen.. Hua. Ryser bara jag tänker på det...

Men nu ska jag gå och lägga mig och SOVA... är så himla trött. Har rikligt med grus i ögonen..

Godnatt och sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm, lite avis jag då på blommorna, men jag fick faktiskt blombud också när jag kommit hem fr sjukan. Fast det smäller ju inte lika högt som dina, mina var ju från jobbet. Ha en bra helg och tack för prommisen idag ;)