tisdag 3 mars 2009

2009-03-03

Är det någon mer än jag som tycker det har gått fort och det är redan MARS... Stoppa bandet, jag hinner inte med... 3 Mars och det har bara vart ett jävla skit år måste jag säga...

Kört av vägen, bilen krånglar än :S Göra om tanden, ska dit för 4 gången och hoppas att det passar denna gång. Mina grannar blivit knivhuggna och man fick veta att man ska vara tacksam för att han inte valde min balkong.. ( är mycket ledsen för Thomas skull, ingen ska behöva utsättas för något sånt) Ni ska inte tro jag hellre velat att han skulle bli utsatt. Aldrig.
Ja vad med ska komma att hända..? Ge mig allt på en gång så jag slipper vänta längre.. Känns som ett skit år.. Men det är bara bita ihop, med denna takt så kommer det vara över snart.

I fredags var jag hemma hos mamma och pappa och firade min födelsedag. Men först ett besök i Bergsjö:P Sen tårtbak, tandläkaren... Morr.. Sen hem och få min present. En dammsugare. Årecis en sån jag vill ha!! Tack mamma och pappa!! Nu ska här dammsugas:P Hihi. Sen middag. Kalkon. My favourite!! Sen kom Anna och Sven-Erik upp och käkade tårta och myste med oss!!

Lördagen for man tillbaka till Sundsvall för att hämta upp John och hans mamma och bege sig uttill Sidsjön för en mysig promenad!! Härligt väder!
Sen hem och byta om lite och sen ut till Birsta och köpa skor :P NÅgon som glömt sina :) Och jag fick en jätte fin klänning som jag hade på kvällen.
Fest hos mig, Gitar Hero och Sing Star! Oscar nästa, mycket folk och mycket dans.
Summerad till en trevlig kväll!! Tack alla inblandade!

Söndagen, Bakisdag. Trött hungrig TÖRSTIG. Haha.

Måndag, skjutsa John till Midlanda, träna med Helene!! Ont i kroppen :S Sen jobb. Gick bra med det var lite segt. Men på slutet gick det utav bara farten och som vanligt en liten tävling :P Men vi utnämnde ingen vinnare. Så det får bli oavgjort :P HIhi.
Sen till Nacksta och mata katterna (vilket påminner mig om att jag måste fara dit igen snart)
Sen till grönorg på te!! Och MAX för hungern. Gött!

Nu ligger jag i sängen och är inte inplanerad att kliva upp förän första maskinen med tvätt är klar. DUKTIG!! :D
Sen frulle, Nacksta och STÄDA. Min älskade lilla "syster" Kommer ju upp idag! Måste ju städa bort helgen oxå.

Bjuder på lite bilder från festen!













Nej nu är det dax att kolla till tvätten och göra sig klar för att fara mot katterna. Ta med sig Ipod och ladda musik :P Hihi ja tack!!

Inga kommentarer: