onsdag 4 mars 2009

Bodyclassic

Nu har jag precis kommer hem från att ha lämnat Anna på bussen. Tråkigt utan henne nu. Men hon måste ju hem sötnöten.
Igår hämtade jag henne klockan 14 och sen drog vi på Birsta ( jag skulle shoppa mina tröjor på jobbet) Och vi käkade på Dong.
Sen hem och kolla på Felon och snacka om att den måste ses. Jag tyckte den var hur bra som helst. Man blir förbannad samtidigt som man blir skärrad och fundersam. Det värsta är ju att det händer verkligen sånt i verkliga livet, Dock inte lite dramatiskt och inte lika mycket. Men att det händer är skrämmande bara det. Men jag rekomenderar den iaf!
Sen lagade vi mat och gjorde päron med after eight och glass. Mums.
Riktig tv kväll :) Öppnade en flaska vin oxå. Lyx!

Idag sov vi ganska länge iaf. Beror på vad man jämför med. :P
Åkte på stan och jag "råkade" shoppa en oversize t-shirt på BikBok och ett par bruna stövlar på DinDko. Skorna vet jag inte rikigt om jag ska behålla. Har inte bestämt mig än. Men dom är skit snygga. Men frågan är om jag kommer använda dom.? Hm.. Tål att funderas på.
Nu sitter jag med dator i knät och sneglar lite på Gilmore Girls.

Om en och en halv timme ska jag ner och träna lite oxå tänkte jag. Har bokat pass. Bodyclassic. Anna N skulle gå på det så jag tänkte göra henne sällskap. Och innan det så ska jag gå/springa lite och bli av med allt som slank ner i helgen och dom senaste tre dagarna... :S

Jag vet inte vad jag ska göra på fredag men jag längtar som fan.. Vet inte alls vad det är jag längtar till. Kanske är någonting som kommer att hända och jag vet inte vad, men någonting som gör mig glad kanske :) Något i mitt undermedvetna säger mig att det blir en härlig dag!

Nu ska jag ta fram lite träningssug och kolla på Gilmore Girls med mer inlevelse.

Inga kommentarer: