lördag 14 mars 2009

Underbara Lördag

Solen skiner, snön droppar från taken och det är 5 plus grader ute. Vad skulle kunna göra denna dagen bättre!? Jo, en underbar kall bira och sällskapet som är på väg uppåt! Hihi. Hoppas du är lika sugen på bira som jag är idag. Synd systemet redan stängt. Men en snabbis in på Svenssons kan ju inte skada en dag som denna!

Har nyss kommit hem från en runda runt Sidsjön. Så skönt att röra på sig nu när man int ekunnat träna på ett tag pga denna sjuka som har lagt sig betydligt nu. Bara snorig och hosta om jag anstränger mig alldeles för mycket.
Har städat HELA lägenheten idag! Låter eländigt jobbigt när jag skriver med STORA bokstäver. Men jag har bara 40 kvm att städa så det går så fort. På med lite Roxette och dansa sig igenom det hela och det är klart på 1 timme. Har även sytt mina 4 kuddan som var kvar att sy.! SÅ fint blev det. Kommer upp bilder så fort jag har ork att knäppa och lägga in i datorn. Vart Lila, Mörkröda med inslag av lila och lite grönt, Gröna med inslag av lite mörkrött, svart/vit, och Oranga.
Ligger kvar en blå oxå som jag inte har hittat nå bra tyg eller överdrag till. Men man ska inte hetsa när man inreder, blir bara knas och det syns att det är stressat gjort. Så den får ligga kvar där än.


"Är du med i flerst grejer på sängen innan du dör eller?"


Nu ska jag ta en Kiwi och sätta mig till rätta och kolla in vad det är på TV en snabbis och sen ta en dusch och känna sig lite fräsch! Mitt nya duschhandtag ska invigas. Har slopat ufot och köpt ett mindre. Drar så mycket vatten och jag har ju inte så mycket att bjuda på ändå i vattenväg.

Jag längtar till middagen. Kommer bli så Jä**la gott!

När jag googlade på 'lördag' så kom denna artikel upp.. Haha
Bugar och höjer mitt glas!






Trevlig lördag på er alla

Inga kommentarer: