tisdag 24 mars 2009

Sitter uppkrupen i soffan nu och har nyss kvällsfikat te och en macka med keso och kalkon! Hur gott som helst. Sitter och kollar på "Den rätta för Rosing" Hon ska ha sitt fiasko födelsedagskalas ikväll.... Jag tror jag döööör vad pinsamt. Men är man Linda så är man...

Dagen har vart rätt seg idag. Men vi har skrattat gott åt världens längsta förspel. Haha. Måste skaffa mig en hoj :P
Imorrn blir det jobb igen och det känns skönt att man börjar klockan 14 så jag missar Max och gänget. Men blir lite nervös när han kommer och hälsar på. Iaf när dom ska kolla på butiken och granska hur vi jobbar.
Innan jobbet blir det prommis eller Ego med Ullis!! :D
Efter jobbet en liten After Work på Bite Line. Gött. Tur man ska ut och tränan på morgonen så man inte behöver ha ångest för Pizza eller tacos. Vad det nu blir. En öl eller två slinker nog ner oxå! :) Blir till att ta bussen till jobbet! ;P

Men nu ska jag ta och kolla på TVn igen och koncetrera mig på Juicen som ersatt teet.

See yaa in the sun tomorrow!

Inga kommentarer: