torsdag 12 mars 2009

Äntligen hemma

Nu sitter jag i raggsockar, mjukisbyxor, dubbla tröjor och fryser ändå :S Feber?? Ja, garanterat. Men det är ingenting jag ska tänka allt för mycket på nu. Ska lägga mig och läsa lite snart och sova.
Ullis var så himla snäll och tog min öppning så jag får sova och slipper kliva upp tidigt imorrn. Då kan jag klara av att jobba iaf dom få timmarna som är kvar. Så man slipper förlora en hel dag. Finns en annan anleding med men det ska jag inte ta upp här. Det löser sig nog.
Det har vart lite jobbigt idag, men har man gjort saker hela tiden så har det gått bra.

Skrollan kom ut på en gång när jag kom hem idag! Verkade som om hon var lite nyfiken på vad som händer utanför. Och hoppade upp i min hand när jag stack ner den i buren. Hihi. Kul att hon inte är lika rädd längre :) Min lilla trollunge :P

Snart helg och jag hoppas jag inte sjukar ner mig totalt i helgen. Vill ju vara med och ha kul ju!

Men nu sängen och Läsa och sen SOVA.

Natti natti!

Inga kommentarer: