onsdag 11 mars 2009

Seg dag

Det är en väldigt seg och skön dag idag måste jag säga. Sov till 10, sen upp och göra lite frulle, sen läsa tills nu. Man fastnar rätt lätt i denna bok jag just nu läser.


Detta är den 4:de boken om Mia Eriksson och hennes resa genom livet med hot och rädslan att fortsätta leva. Men i denna boken ser vi allt ut Emmas, Mias dotter, perspektiv.
Har man inte läst någon av hennes böcker så rekommenderar jag dom verkligen. Hur bra som helst och man fastnar och vill inte sluta läsa. Man får en annan bild på livet och uppskattar det man verkligen har!

Dom tre andra böckerna är;
Gömda
Asyl

och Mias hemlighet

Nu ska jag försöka lägga ifrån mig boken en stund och baka muffins och göra mig klar för att åka och handla. Måste verkligen. Har ingen mat snart :S
Hur ont jag än har så måste man ju äta. Kommer inte må bättre utan mat. Det är bättre idag än igår iaf. Men hostan har tagit ny kraft. Och det kommer små anfall lite då och då. Men nu hjälper tabletterna igen för det är inte så himla starka anfall. Så det är skönt. Ska hoppa in i durschen snart med innan Jonas kommer som så snällt ska göra mig sällskap! Längesen man träffade han nu. Skönt att slippa åka själv.
Sen ikväll ska jag kolla på "Diagnos okänd" och "Leila på landet" Gillar verkligen henne!!
Nästa säsong av "Diagnos okänd" måste vi anmäla Helene så hon får bukt på sina smärtor.

Men nu till mina muffins och käka lite smet när dom är klar!! :D Älska smet!

Inga kommentarer: