onsdag 11 mars 2009

Leila på Landet

Japp då har man kollat på andra avsnittet av Leila på Landet och hon är fortfarande lika söt och gullig:) Idag gjorde hon hemmainlagd sill. Hur gott som helst och en kanelbulledessert. Minns inte va den hette, men såg sjukt gott ut.

Kom hem lagomt till TV idag. Har vart på Ikea och köpt 3 kuddar och 3 olika tyger som jag ska sy överdrag till 6 kuddar! Kommer bli skit snyggt tror jag. Hoppas på det iaf:P
Sen hem och ställa in maten i kylen, låta Skrollan leka lite i sin boll och sen fara vidare mot Nacksta och kolla in HV-Timrå. Men när sista perioden återstod mådde Sandra ingen bra så det vart hemgång och nu ligger jag här och snorar, inge kul alls. Fick ta en Alvedon oxå.. Gillar inte, men just nu orkar jag inte med min kropp. Har konstant ont och nu känns det i hela kroppen och inte bara i magen. Bara bita ihop och le.











Undra när jag ska få fingrarna ur Ar**et och göra min kuddöverdrag?.. Hm.. Kan ta tid. När man nu jobbar två dagar och i helgen har man ingen som helst lust med det. Thom kanske kan sy dom åt mig :P haha.. Skulle vara roligt att se :D.
Men skämt å sido. Vad händer i helgen?? Har lite förslag med vad ska man göra. Det märker man nog när dagarna väl är inne.

Ska iaf ringa John nu och sen läsa lite i Emma, Mias dotter. Kommer läsa ut den på några dagar bara för att det är så bra.

Godnatt till folket!

Inga kommentarer: