söndag 15 mars 2009

Söndag

Hej hopp.
Sitter hos mamma och pappa nu och kollar runt lite på CSN och hur jag ska göra med lån och bidrag och semester som jag har samlat ihop. Jobbiga beslut som jag inte ens vet om jag måste grunna på eftersom jag inte kommit in än. Men det är sånt man måste veta och fixa utifall. Måste kolla upp med HK med hur mycket dagar jag har att ta ut och hur dom gör med sommaren. Men det tar vi en vardag. Kommer bli mycket fixa imorrn.
Bli kanske träning med Helene oxå innan jobbet. Skulle vara behövligt. Men vi får se hur förkylningen tycker. Kan ju inte anstränga mig för tidigt så går det aldrig över. Får se.
Är sugen på kladdkaka och Bolt ikväll eftersom det inte vart igår. Min nedladdning verkade inte fungerat som det skulle så det gick inte packa up filen :S Typiskt. Så det blve "You don't mess with the Zohan" Istället och den är rolig! Hoppas på Bolt ikväll. Den lilla hamstern i bollen. Haha som min skrollan! :P

Nej nu ska jag ta och kolla lite extra på CSN och kolla om jag missat någonting viktigt. Står inte vilka månader som det gäller, men det går ju ringa oxå..

Ha en mysig bakissöndag även om jag inte drack igår annat än Fanta.

Inga kommentarer: