lördag 14 mars 2009

Natti natti

Feber och yra på morgonen, måste säga att jag är duktig som härdade ut en dag på jobbet som denna. Men det är nog tack vare Ullis som var så snäll!! Tack vännen! :)
Sen på eftermiddagen började det kännas bättre, även utan alvedon. Skönt! Pust nu är det redan över. Lucky me. Så jag for till Nicklas, Sara och lilla Flisan och hälsade på! Där var även Jonas. Vi kollade på "Så ska det låta"
Och sen vart det Buzz!
Roligt spel. Fösta gången kom jag sist. Har ju inte spelat på år och dar. Och andra gången ledde jag länge men vid sista momentet kom jag till sist tvåa. Men jag tyckte jag var duktig ändå! :)




Flisan fick lite ont i magen under kvällen och skerk en del. Är så hemsk att höra små barn skrika. Hon är ju så försvarslös och kan inte säga hur mycket det gör ont och vad som hjälper henne bli bättre. Så hemskt och hjärtskärande att höra :S Men till slut somnade hon!

Imorrn blir det en lugn förmiddag. Tvätta och städa lite måste jag göra nu när man har tid och är ledig. Den iväg en sväng på äventyr och sn middag och mys på kvällen! Härlig lördag.

Vet inte vad som hänt med dig??.. Jag blir alldeles förbryllad hur det kan vända bara på en kort stund. Vad gör att man inte blir ihågkommen längre??? Hm. Som jag sa; Det är ditt problem, inte mitt.

Nu ska jag ringa ett eller två :P samtal och sen lägga mig tillrätta på kudden och slumra in. Rejält trött nu.

Godnapp ;P

Inga kommentarer: