måndag 16 mars 2009

Charterhjältar

Har kommit hem från jobbet nu och sitter med godisskålen :S bredvid mig och myser. Kollar på charterhjältar (läs sneglar).
Alla klagar ju på viktras så jag käkar väl lite godis för att göra folk glada. Och jag är så jävla sugen på choklad. Fast jag inte kan tugga normalt. Gör så jä**la ont. Men det går nog över snart.

Igår var en mysdag, var ute och gick en sväng med Micke (grannen) Skönt väder var det kan jag lova och massa roligt snack. Hihi. Som alltid. Sen hem och käka och sen till Bergsjö och kolla på Wipeout och Beck. Somnade dock till Beck så jag vet inte hur den slutade. Men tydligen så var det ett bra slut om man får lite på Åström.
Idag när jag skulle klä på mig för jobbet upptäckte jag att min sminkväska var alldeles pudrig och hade pudrat ner min vit/blåa tröja jag skulle haft på mig.. Morr.. Så det blev till att ta på det jag hade dagen innan och åka hem och snabb byta om. Störande... Men det gick bra till slut. Sen jobb hela dagen. Sitter nu och Sneglar på CSI NY. Måste nig koncentrera mig på det för att hänga med.

Det var nån som hamnade på sidan 6 i HT idag med. :) Hihi. Vart lite nöjd över det tror jag. Kul grej, men det verkar inte som HT har så mycket att skriva om i dessa dagar eftersom dom redan gjort ett liknande reportage. Men jag tyckte det var roligt!
Man känner en kändis lixom :P haha.

Nu ska jag ta och ägna mig åt TV och MSN som plingade till lite fint.

Imorrn blir det Fika med Maria och sen mys med henne. Onsdag fika med en ovanlig person, har inte träffats på 6 år efter incidenten. Ska bli spännande. Sen Party i södre breddgrader kanske:P

Puss och kram

Inga kommentarer: