tisdag 24 mars 2009

Kanske sova??

Somnade på soffan till Desperate förut... :S Var nog rätt trötter. Skönt var det iaf. Men jag vaknade med ett ryck och fick nå för mig och gick upp som i trans och gick och la mig i sängen istället. Mycket skönare. Kollade på Christine och slumrade till när telefonen ringde.. Så nu är jag pigg igen och kan inte riktigt somna.. Är scrubs på TV så jag ska ängna mig åt det snart.

Blir det Sthlm om två veckor?? Känns som det billigaste allternativet. Men jag kan tänka mig att det blir jobbigt att vara där när du är ledig. Men det diskuteras till helgen. Vill iaf bort härifrån. Känner mig så himla instängd så det är sjukt. Har aldrig längtat bort så mycket som jag gör nu.
Hoppas på en resa. Kanske Paris? Eller London. Får kolla upp lite mera. Orkar inte tänka nu. Eller varför inte Spanien? Vem vet. Fram med solhatten! Paris låter mysigast. Men vad är det för väder där nere nu?? Dom har väl vinter med?? Får som sagt kolla närmare på det.

Men nu ska jag stänga mina små blå och vakna pigg och kry för en prommis. För jag hoppas på SOL imorrn med! :D

Godnatt!

Inga kommentarer: