tisdag 10 mars 2009

Nya tag

Nu fick det bli en liten uppdatering på färg här på bloggen. Kul med nytt. Har ingen ork att göra massa html koder och sånt skit. Tar sån himla tid och fixa så det kan vara nytt och trevligt att bara fixa ny färg.

Sitter nu och kollar på "Unga mödrar" på 5an. Sen ikväll är det "Den rätta för Rosing". Tror man har blivit lite beroende av det. Är så himla patetiskt program och hon har ju noll koll på allt... Jag bli chockad att hon inte ser vad hon håller på med.. Men är man Linda Rosing så är man.

Gör så jävla ont att hosta och klart att den ska bli värre för varje minut när jag helst av allt inte vill hosta alls. Man får anstränga sig till Max för att inte hosta allt för mycket. Mammas mirakel medicin börjar släppa nu så det börjar krampa ännu mera. Men jag ska ta två Orudis innan jag går och lägger mig och förhoppningsvis så får jag sova inatt.



Sitter och tänker på att det är snart dax.. Vet inte hur jag kommer reagera. Just nu är jag stark, just nu känner jag att jag klarar det. Men när dagen väl är här, är jag redo då??

Inga kommentarer: