tisdag 17 mars 2009

Sjukt trött

Har kommit hem nu efter en mycket trevlig dag måste jag säga!
Började med Promenad med Sandra runt Sidsjön. 2 varv vart det :) Stolt. Har var så grymt härligt väder idag med. Kommer våren äntligen nu??
Sen hem och duscha, så kom Jonas och hälsade på innan jag skulle på stan och hämta Maria som jobbade till 13.30. Vi for hem till henne och köpte mat på Bageterian. HUUURRR gott som helst! Sen tog vi med oss maten, Kenzo och bilen och for på Norra Berget och käkade våran goda lunch. Snackade gamla minnen och allt vi ska göra i framtiden! Härligt!



Sen ner på stan och kolla lite. Maria skulla ha nå smink och dyligt. Fyndade även lite på H&M Händer inte ofta men idag hände det :P
Hittade även världens mysigaste mjukisar. Knallrosa :P haha. Typiskt mig.
Sen upp till Maria och Emil och slänga sig på soffan och dö.. Var s¨sjukt trött då. Och sugen på MAX. Vart Motzarella sticks och lite dipp :P Fin middag. Oxå typiskt mig.
Sen hem till mig för lite Wii Sports. Måste ha nya spel. Någon som har nått att rekomendera??
Sen bort mot Alex och Sandra och hänga lite. Men jag hålla boktavligen på somna i sängen så jag for hem och nu sitter jag här och ska bara skriva ner några rader och sen hoppsa isäng som SOVA. Skönt värre.

Imorrn började dagen som denna. Promenad runt Sidsjön med Sandra och Ullis. Måste kolla upp hur Ullis tänker just nu och var som egentligen hände.. Nyfiken:P
Sen hem, in i duschen och sen ner på stan och träffa någon jag inte sett på ÅR OCH DAR. Nervös? Svar;ja... Vet inte hur jag ska tycka om den saken. Men det märks. Måste ge det en chans och se, hon kan ju förändrats. Alla förtjänar en chans till här i livet. Var ju som sagt ungefär 6 år sedan. Svälj stoltheten och gå vidare Åström.

Men NU sängen. Godnatt!

Inga kommentarer: