måndag 23 mars 2009

Glömde

Skriva förut idag att jag inte behövde betala hela summan för tanden. :D Hon tyckte så synd om mitt flaxande fram och tillbaka att jag bara betalade för kronan och lagningen hon gjorde innan alla tester. All material kostnad och sånt bjöd hon på! Det tyckte jag var riktigt snällt! Och jag förväntade mig någonting iaf för allt besvär. Fick nästan 1000 kr rabatt! Nöjd igen!

Nu ligger jag i sängen och vart på ett mycket konstigt humör. Har nyss pratat i tele och det gjorde mig osäker igen.. Var håller jag på med?? Kan någon bestämma åt mig hur jag känner. Och sparka personen i fråga i arslet och slappna av. Jag vet att du åker jag vet att det inte bli vi två. Så låt oss ha kul tills dess och överanalysera inte allt. Allt löser sig. Min filosofi.
Ska till och mysa ner mig nu och läsa lite Glamour som jag införskaffade mig idag! Nyss tog jag en läng och varm dusch (japp man kan det hos mig nu sen jag bytte duschhandtag) Och jag smörjde in mig i Body Shops Bodybutter Hallon! Luktar sommar nu! :) Längtar till det verkligen blir 20 plus grader och solen skiner från en klarblå himmel. Hur härligt låter inte det.
Sen efter duschen kröp jag upp i morgonrocken med en kopp te och en liten kvällsmacka. Gott! Tände massa ljus och myste för mig själv. Uppskattat.










Men nu ska jag ta och läsa min tidning och sen slumra in för att invänta skjutsen imorrn till jobb och sen kolla in lägenhet! :) Spännande.

Godnatt!

Inga kommentarer: