torsdag 5 mars 2009

Vart tar egentligen......

.....veckorna och dagarna vägen. Snart helg igen och jag har inte hunnit med vecka nästan.
Men så kan det vara. Sitter nu och är halvklar till jobbet. Borsta tänder och sätta på mig västen och sjalen kvar bara sen bär det av :P Henkes och min lilla tävling börjar idag :D Taggad till 1000.

Ska lämna tillbaka skorna idag då jag inte kommer riktigt överens med dom. tror inte jag är en brunsko-tjej. Hur jag än tittar och byter byxor och leggins så kommer jag inte till ett lugn att det passar mig. Så tillbaka med dom. Annars är det pengar slösade på något jag inte kommer använda. Bra sagt! Så nu ska jag spara dom och se hur det går denna månad. Oversize t-shirten har jag kvar. På mig nu för att vara exakt. Den kom jag överens med iaf :P

Ikväll ska jag på med Mjukisarna så fort jag kommer hem. Slänga mig i soffan och läsa min bok tills den blir slut. Beror kanske på om jag får besök eller inte. Man kan inte så noga veta med denna människa :P
Just nu vill jag bara sitta hela dagen och ta det lugnt. Men jag måste jobba mellan varven oxå.


Förstår inte vad som händer och just nu bryr jag mig inte... Lev ditt jävla liv du, tydligen så är man inte lika intressant längre.. Inte jag som förlorar på det...


Trevlig dag på jobbet. Sälj så det ryker :P

Inga kommentarer: