torsdag 19 mars 2009

Skulle bli en svan, men det blev en kråka

Godmorgon är det synd att säga...
Lite seg i skallen och tycker att man kunde skippa dom tre sista ölen..
Ellinor kom och hämtade mig klockan 13 och då for vi mot stan och käkade lunch på Nancy´s. Skit gott och härlig personal!
Sen kom Lina och joinade oss, längesen man träffade henne med. Fick veta hon bor bara gatan ovanför mig.
Sen åkte vi hem till Elli och lämnade bilen, drog med oss Robin (ännu en till Bergsjöbo) Drog på O´learys och sprätte första ölen 16.00. Gött.
Sen vart det en heldag på krogen och massa snack och skratt.
Dagen var en bra dag. Tills jag inte kan hålla min käft och nu vet jag inte vad jag har gjort som fått dig att ignorera mig just nu... :S
Snälla jag har bett om ursäkt för ett missförstått sms. Varför göra det värre.
Du är fördjävla envis vet du det.?

Idag vet jag inte vad som händer. Ska nog inte röra mig allt för mycket dom närmaste timmarna.
Är lite för seg för det. Men det är fint väder ute. Så en fika på stan skulle sitta fint när man väl har piggnat på sig :P

Men nu ska jag återgå till Tv och mitt Vatten.

Inga kommentarer: