tisdag 17 mars 2009

Äntligen träning

Godmorgon!
Idag är det Tisdag och jag är ledig igen. Var en kort jobbperiod jag hade där. 1 dag och sen ledig 3 igen. Men det är skönt. Hinner jag med lite som jag inte hunnit nu när jag inte vart hemma.
Ser ut som jag bara har 1 och 1/2 dag på mig oxå att fixa lite.
Lät som någon ville ha sällskap med tacos och öl på Onsdag. Om det inte blir utgång med Tjejerna i Bergsjö vill säga! Skulle vara grymt kul! Men vi får se! Ska höra mig för bättre idag!
Igår var jag riktigt trött när "Ballar av stål" började så jag myste ner mig i sängen och vinklade TV så man kunde se. Och vips så hade jag somnat och vaknade när det var "Seinfield" Bara upp och borsta tänderna och krypa till kojs för natten. Sov som en prinsessa. Men nått saknades. Men man kan inte få allt här i världen.

Snart ska jag upp och fixa lite med tvätten som har hängt där och stört mig i 2 dagar. Så nu ska det bort. Sen lite frulle och sen packa väska och dra på träning med Sandy! Skönt att komma igång äntligen. Men jag är lite snorig än, men ska jag vänta tills allt är borta så får jag vänta ett bra tag. Så lika bra att få det gjort.
Men jag ska ta det lugnt och inte överanstränga för mycket.
Sen Märi! :D Wiiie vad kul!

Men nu måste jag upp om jag ska hinna med mig!!

Inga kommentarer: